Mokytojų tarybą sudaro
Direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi gimnazijoje mokytojai, sveikatos priežiūros specialistas, pagalbos mokiniui specialistai, bibliotekininkai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
Mokytojų tarybos kompetencija
- Inicijuoja gimnazijos kaitos procesus.
- Dalyvauja planuojant gimnazijos veiklą.
- Svarsto ugdymo programų įgyvendinimą, ugdymo rezultatus.
- Aptaria skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo programas, metodus.
- Analizuoja mokinių krūvius, nepažangumo ir nelankymo priežastis.
- Aptaria švietimo kaitos įgyvendinimo ir pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes.
- Priima nutarimus vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais bendraisiais ugdymo planais ir kitais norminiais teisės aktais.
- Sprendžia mokinių kėlimo į aukštesnę klasę klausimus.
- Renka atstovus į gimnazijos tarybą.
- Svarsto neformaliojo švietimo organizavimą.
- Svarsto mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos programą.
- Išreiškia nuomonę dėl gimnazijos vadovų veiklos, teikia siūlymus, kaip tobulinti vadovavimą.
- Teikia gimnazijos direktoriui ir direktoriaus pavaduotojams siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos kėlimo.
- Analizuoja, kaip gimnazija vykdo veiklos ir ugdymo planus.
- Svarsto ir teikia siūlymus gimnazijos tarybai derinti ugdymo planą ir pritarti darbo tvarkos taisyklėms.
Mokytojų tarybos veiklą reglamentuoja
Pamokų laikas